شرکت ایرانیان فن

ساخت وبلاگ

مزایای جت فن پارکینگ:

کنترل صحیح دود برای ایمنی

جت فن پارکینگ به نحوی کار می کنند که توده های هوا را در هنگام تخلیه با سرعت هوای بالایی که ایجاد می کنند و با اصل القایی ، کار کنند. جت فن پارکینگ مستقر در فضای پارکینگ ، در هنگام استفاده روزانه ، گازهای اگزوز مضر را از بین می برند و در صورت بروز آتش سوزی ، دود را به سمت شفت ها سوق می دهند و به افراد کمک می کنند تا فرار کنند و تیم آتش نشانی با خیال راحت کار کند.

 

مشخصات جت فن پارکینگ:

تیغه ها از جنس آلومینیوم هستند. زاویه های قابل تنظیم تیغه. مطابق VDI 2060 / ISO 1940 / 1-1986 به صورت پویا متعادل.

بسته به شرایط معماری جت فن پارکینگ را می توان برای جهت گیری دقیق جریان هوا مورد استفاده قرارداد.

جت فن پارکینگ به عنوان دستگاه خاموش کننده تولید می شود. موتور فن و پروانه جت فن پارکینگ به داخل محفظه شل می شوند. این ویژگی سر و صدای ساطع شده از جت فن پارکینگ را به حداقل می رساند.

هیچ بخش جت فن پارکینگ بدون ایزوله روی بدن اصلی وجود ندارد.

مکانیزم کشویی امکان تعمیر آسان موتور و پروانه را بدون جدا کردن محفظه فراهم می کند.

محافظ سیم در ورودی ها و پنل های خاموش در هنگام تخلیه استاندارد هستند.

جت فن پارکینگ دارای گسترده ترین طیف در پارکینگ موجود در بازار امروز است. جت فن پارکینگ تحت پوشش معمولاً به منظور محدود کردن غلظت مونوکسید کربن و از بین بردن دود و گرما در صورت بروز آتش سوزی معمولاً توصیه می شود. جت فن پارکینگ می تواند برای یک یا بیشتر از 3 هدف طراحی شود:

برای کمک به آتش نشانان برای پاک کردن دود از پارکینگ در حین و بعد از آتش سوزی.

تأمین دسترسی دود روشن برای آتش نشانان تا نقطه‌ای نزدیک به آتش سوزی.

برای محافظت از راه فرار از پارکینگ.

مراحل طراحی جت فن پارکینگ:

فضای پارکینگ ، ابعاد و حجم آن را به وضوح مشخص کنید.

هوای تازه و محلی سازی هوای اگزوز را تعریف کنید.

حجم هوای مورد نظر را در صورت آتش سوزی محاسبه کنید.

تعداد حسگرهای CO را تعیین کنید.

تعداد چراغ های اخطار را تعیین کنید.

تعداد سیگنال آکوستیک را تعیین کنید.

 

 

مراحل فرآیند جت فن پارکینگ:

یک مدل رایانه ای از چیدمان پارکینگ خودرو ایجاد می شود. تصاویر 3 بعدی برای تصویب به مشتری ارسال می شود.

پس از تصویب ، طرح طراحی پارکینگ ماشین و هندسه مدل منجمد خواهد شد و تجزیه و تحلیل دقیق انجام می شود.

این مسیر اصلی جریان هوای فله را از محل عرضه تا نقاط عصاره و مناطق مختلف گردش مجدد در پارکینگ مشخص می کند.

جت فن پارکینگ به مدل اضافه شده و برای توزیع جریان هوا در تمام مناطق پارکینگ ، به شما امکان می دهد تا از بین بردن هرگونه مناطق راکد هوا اطمینان حاصل کنید.

جت فن پارکینگ از ابزارهای ضروری پارکینگ بوده و قیمت جت فن پارکینگ بستگی به کیفیت، جنس و برند آن دارد.

شرکت ایرانیان فن...
ما را در سایت شرکت ایرانیان فن دنبال می کنید

برچسب : جت فن پارکینگ, نویسنده : iranian iranianfan بازدید : 313 تاريخ : يکشنبه 24 آذر 1398 ساعت: 15:09

کاربرد فن آکسیال

فن آکسیال بیشتر در تجهیزات اختصاص داده شده برای تبادل گرما از طریق هوای محیط استفاده می شود. برجهای خنک کننده ، کندانسورهای خنک کننده هوا و مبدلهای حرارتی با خنک کننده هوا کاربردهای معمولی فن آکسیال هستند. بیشتر کاربردهای صنعتی از فن آکسیال استفاده می شود.

انواع فن آکسیال

فن آکسیال دستگاهی است که وظیفه اصلی آن تأمین و قرار دادن جریان زیادی از هوا یا گاز در فرآیندهای مختلف بسیاری از صنایع است. این کار با چرخاندن تعدادی تیغه ، متصل به یک هاب و شافت و توسط موتور هدایت می شود. نرخ جریان فن آکسیال بسته به کاربرد آنها متفاوت است. دمنده نام دیگری برای فن است که مقاومت در برابر جریان در درجه اول در طرف پایین دست فن قرار دارد.

فن آکسیال که گاه به عنوان فن های پروانه ای شناخته می شوند ، حجم زیادی از هوا را در فشارهای نسبتاً کم حرکت می دهند. هوا در امتداد محور قطب فن وارد می شود و می گذرد. استفاده از برنامه های کوچک مانند خنک کننده الکترونیک تا تهویه ساختمان ها و تونل ها متفاوت است.

طراحی فن آکسیال برای دستیابی به حرکت هوا یا گاز از نیروهای محوری استفاده می کند ، یک مرکز مرکزی را با تیغه هایی که از قطر بیرونی آن بصورت شعاعی امتداد دارند ، می چرخاند. مایع به موازات شافت چرخ فن یا محور چرخش منتقل می شود. چرخ فن محوری غالباً در یک بخش کوتاه از مجرای استوانه ای قرار دارد که به آن مجاری ورودی و خروجی وصل می شود.

فن آکسیال را می توان در برنامه های مختلفی از فن خنک کننده لپ تاپ گرفته تا توربین های بادی عظیم یافت. سایر انواع متداول فن آکسیال ، فن های سقفی و فن های خنک کننده موتور هستند. فن آکسیال در سیستم های HVAC برای حفظ کیفیت هوای فضای کاری و دمای راحت استفاده می شوند. در تنظیمات صنعتی ، فن آکسیال گزینه رایج برای سیستم های اگزوز هستند که دودهای مضر یا ناخوشایند را از آشپزخانه ها ، کارخانه ها ، انبارها و بسیاری از تنظیمات دیگر تخلیه می کنند.

فن آکسیال به خنک نگه داشتن اتاق های بدون آلودگی ، تونل های تهویه و سالن های بدن سازی کمک می کنند. حرکت ف فن آکسیال توسط کمربندها و قرقره ها ، موتورهای AC یا موتورهای DC کنترل می شود. فن های خنک کننده تجهیزات رایانه ای به موتور DC بدون برس نیاز دارند زیرا این میزان تداخل الکترومغناطیسی به میزان قابل توجهی پایین می آورد.

تفاوت بین فن آکسیال و فن رادیال

فن آکسیال و فن رادیال دو نوع فن های موجود هستند. فن رادیال از جهات مختلفی با فن آکسیال متفاوت هستند ، و مهمترین آن تفاوت در جهت گیری تیغه فن های رادیال است.

تیغه های یک فن رادیال کمتر دیده می شوند ، اول اینکه معمولاً توسط یک محفظه محکم پنهان می شوند و دوم به دلیل قرار گرفتن آنها به صورت افقی. این دو فن هر دو برای تولید جریان هوای کم فشار ، متوسط و زیاد طراحی شده اند.

شرکت ایرانیان فن...
ما را در سایت شرکت ایرانیان فن دنبال می کنید

برچسب : کاربرد فن آکسیال, تفاوت بین فن آکسیال و فن رادیال, انواع فن آکسیال, نویسنده : iranian iranianfan بازدید : 305 تاريخ : يکشنبه 17 آذر 1398 ساعت: 17:26